fail..

.. Jo men det är klart att man vaknar vid 6 och stressar för man tror man har försovit sig och klockan inte har ringt, väcker mamma och tar på sig för att sen få mamma som undrar om man böjar bli gammal å ser fel. xd
Kan ju säga att jag har hunnit käka frukost i tid idag och klätt på mig så jag kan bara chilla tills typ tjugo över 7 och klockan är 10 i så det är typ en 30 min kvar.
Igår så färjade jag och klippte mig. Det blev Brun/rött typ o.o men as snyggt!
Just nu sitter jag med en gosig liten tjockis katt i knätt.
Min hals dödar mig den är jätte tjock och jag kan knappt svälja.
Men jag ska rida imorgon ändå, hoppning missar man inte.
Idag blir det tillbaka till sjukgymnasten och se om jag kan "frisk förklaras", hoppas hoppas.
Torsdag blir det utvecklings samtal med mentorn ..
Fredag hoppning igen ! :3
Helgen spenderas i stallet med underbara djur.
Söndag så kanske Jossan fotar mig och Kron. Kul :D
Ska se om Erika kanske kan hjälpa mig lite mer så jag kan utvecklas lite mer.
Men nu ska jag fixa mig så jag kan bli klar vi hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0