Sha där igen

Har vart i henån nu sen i lördags .. hehe , ska dit strax igen och stanna några dagar till !
Imorgon ska jag träffa en liten snygg kille som inte är så liten , hehe längre än mig i alla fall (a' Typ si så där ett huvud längre xd
Mysmys.

Haft 3 underbara dagar med Sanna, Amanda och Sofie ! Samt alla underbara epa killar. Rondellen asså Ehe rullade i en vatten pöl.. har man inget liv så har man inte det men som sagt hellre det än i en brunn ... *Ba dum tss*
Imorgon ska jag och Glenn gifta oss med <3<33<<33<3<3<3<
HAHA så seriöst ;)
Kommer inte kunna blogga förens jag kommer hem igen och ja det får vi la se när det blir.
Btw har en liten hemlighet på gång, Kan ge en ledtråd.
Det är i henån ån fattar ni ? HAHAH
Nej men seriöst det har med henån och nästa termin att göra ! Nu vet ni :)
Aja nu ska jag dra mig med sanna och döö lite , Hej då :D:D:D:D:D::D:D:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0