Midsommar

Nu är det midsommar och solen skiner inte .. :(
Nu har också nya blogg.se nått mig , just nu tycker jag det är ganska bra faktiskt!
Är fett trött .. :/ Har tänkt hela natten så har inte sovit något vidare. Tuffy hade fått en spark så hon har ett svullet ben och går på pencilin , så får vänta tills nästa söndag med att hämta henne men får komma under veckan och ta hand om henne där och det ska jag .
Sitter och sjunger just nu , ska snart byta om och åka till släkten !
Får se om My åker med på måndag om det är fint väder och fotar! :D
Hoppas att skruttan bli bra. Men jag har ju Kron så länge <3
I helgen blir det att chilla i stallet och bara ta det lung å ha det allmänt mys. På söndag drar jag till Tuffy direkt efter att har ridit Kron ! Blir nog bara mys kanske skrittar ut en liten sväng.
 
Btw, i think im in love :$
 
 
Jaja ska dra mig nu och sjunga vidare :3 
Ha en trevlig midsommar så hörs vi imorgon! 
 
xoxo
Embla.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0