Jaha ja .

jag hade ju gjort ett lång inlägg förut på Mys Iphone och nu var det inte uppladat :(
Orkar inte skriva om det heller D: Är as trött.
Har iallafall ridit ut på Kron idag! :D
Red först från Jossan upp till stallet och red lite i paddocken sen klättrade jag upp och ner för stall backen 11 gånger innan jag skrittade tillbaka till Jossan igen, fick testa en liten trav på grusvägen på väg till baka , Å han var underbar! stack en gång men det var för att Fanta ropade på han, aw :')
Han var hur mjuk som helst i paddocken, Red i både hög och låg form vilket gick så där i början men i slutet gick det bättre ! Underbara häst.
Hämtar ialla fall Tuffy på Söndag!! :DD
As glaa.
Jaja nu ska jag vila lite och sen så hörs vi imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0