Hästis

Min lilla häst var UNDERBAR rätt ut sagt igår.
Red själv bortifrån Jossan hem till stallet och han stack inte en ända gång, travade till och med lite utan problem.
Red han lite i paddocken sen i både låg och hög form vilket gick jätte bra. Min lilla prins , sen red my med mig på Isak bort och det gick bra det med ! Han är för söt ibland.
Sen gick vi tillbaka till stallet, när vi kom dit tog jag in hilmer och longerade samt tricktränade lite. Det gick hyfsat bra, Han har börjat att göra riktiga boksprpång när han ska fatta galopp .. plutten :') Sen släppte jag ut han och åkte hem.
Har tat det ganska lungt idag har haft så fruktansvärt ont i knät .. ialla falla så ska jag åka och kolla ryggen den 3 juli !
Och tänk jag åker och hämtar Tuffy om 3 dagar! :D Så grymt glad är jag.

Kommentarer
Postat av: matilda

såå fin häst! visst är det en nordis? ^^

Svar: Ja det är det! :)
Embla Santos

2012-06-21 @ 17:03:27
URL: http://skogsrusset.blogg.se/
Postat av: Felicia

Härlig färg på den nedersta hästen! :)
Kom gärna in till oss på Teamnyrk.blogg.se, ny fräsh bloggheader, kram!

Svar: Ja visst är det, hon är fin ! :)
Embla Santos

2012-06-21 @ 18:03:20
URL: http://teamnyrk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0