Dagen.

Skolan som vanligt , grymt seg vart den fast att det bara var två lektioner^^
Efter skolan drog jag direkt till stallet och red Isak. Han hade lite smått damp idag. Han kände inte för att skritta utan han bockade och kickade samt fick ett litet damp ryck för att han hörde något prasla ...
Fick skritta Boppan lite med och guu va go hon va !
Sen åkte jag och hoppa Tuffy, hon var lite seg :s kändes inte alls som vanligt...
aja, My åkte med och fotade så får se när bilderna kommer. Just nu sitter jag på middag, Bloggar för eran skull! ;)
Men ska försöka vara social nu baj !

Kommentarer
Postat av: josefine

SV; Åh ja så jävla jobbigt!



Men grejen är att jag inte vill ge honom havre eller något annat gott när han inte alls förtjänar det utan tvärtom.. :S

2012-06-09 @ 18:02:02
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: josefine

SV; Haha ja han är som han är den störda flodhästen ;) <3 haha

2012-06-10 @ 00:30:54
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0