5 sanningar,

5 sanningar om mig som du kanske inte visste ;)
1. Jag MÅSTE snooza minst 15 minuter varje dag innan skolan annars somnar jag bara om.
2. Jaaaag är typ beroende av Twilight och cola!
3. Jag har haft en period då jag bara ville sluta med ridningen.
4. Min mobil är alltid med mig vart jag än ska !
5. Innan jag börja i stallet så hade jag aldrig varit i ett stall innan så Heli och Kron har hjälpt mig så jävla mycket på vägen och det är jag glad för!
(Heli var den första jag började rida på i stallet)
Men jaa jag tänkte ha en frågestund!
Så fråga på nuu ! Den avslutas imorgon vid 3 tiden! :)
Här kommer lite bilder från i Lördags. ♡♡
Jag tycker att vi har förändrats så jävla mycket om man jämför med detta

Kommentarer
Postat av: rebecka hansson

fin blogg =)

2012-06-05 @ 23:28:15
URL: http://rebeckahanssonn.blogg.se/
Postat av: Rebecka hansson

sv; tack :)

2012-06-06 @ 22:46:39
URL: http://rebeckahanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0