Tjenareeeeee

Igår så var jag jääääävligt arg så orkade inte blogga..
Red i alla fall Stampe igår innan jag åkte hem.
Ja ska man kort fatta Stampe så är det så här, han är en Tinker på 17 år och kan INTE galoppera, eller asså jo kan kan han väll men gör det inte. 
Igår så var han jätte fin i skritten och traven, (finns på film) kommer ut senare. Och sen när jag skulle galoppera blev det bara bockningar (Finns även det på film) .. Min rygg protesterar som faaaan idag. 
I alla fall efter det så åkte jag hem och red Tuffilituff, Skulle egentligen bara rida bort till Jossan och tillbaka , men så skulle Jossan precis rida ut så jag red med henne, så Tuffy fick klättra lite och det tyckte hon var jätte jobbigt!
Sen så galopperade vi 2 gånger upp för min backe och 5 gånger upp för stallbacken , sen travade jag och skrittade av i paddocken.
 
Ska ner lite senare och rida ut med Jossan igen ! :D 
Wii 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0