Oj dåå..

Här har det vart dålig uppdatering jaaaaaa..
Har försökt att lägga all min tid hos tuffy nu det sista..

 

bara 2 underbara veckor kvar med världens finaste ponny.

Vill verkligen inte att det ska ta slut, vill ha kvar denna ponnyn för alltid. Men det går inte .. Och även om jag haft råd så hade jag inte haft orken eller tiden till det sen när skolan börjar, för nu i 9:an måste jag satsa som fan asså på plugget.

Vill inte att sommarn ska ta slut. Denna sommarn är ju min bästa sommar på länge. Först å främst tat upp kontakten med gamla vänner, fått nya vänner, liseberg med goa vänner, hästen, ny mobil ( som är cp) och så alla dagarna i henån ! ;D

Så ja resten av året , come at me ! Det blir bara bättre och bättre för varje dag som går !  

 

En låt som ni måste lyssna på är denna 

l

l

l

V

 

 så grymt goo !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0