Måndag 2/7

Första ridpasset blev idag (Måndag). Började med att ta in henne och känna över henne och bara mysa lite, sen sadlade jag och kände på henne i typ 10 min i paddocken. Efter det red jag ut en sväng med några shettis ryttare. Vi red bort till Jossan och tillbaka. Fick bli lite skritt och lite trav, hon var lite uppblåst och tittig men inte så farligt som jag hade trot. Fick bli en galopp uppför stallbacken med. Sen myste jag lite med henne innan hon fick gå ut i hagen igen. Hon och Danny har förälskat sig. Haha. Sen senare på kvällen så tog jag och red en liten runda till Jossan igen och då fick hon även galoppera lite . Inte så jätte hårda pass. 
 
(Tisdag ) Så åkte jag och fixade ryggen och efter det så drog jag till stallet och red liten sväng först bort till Jossan och sen en liten galopp uppför min backe. Senare på kvällen tog jag ut henne och lät henne beta på det lite saftigare gräset vid stallet!
Mys hästen.
 
Jag gillar verkligen den här hästen skarpt.
Idag har jag så ont i ryggen så My ska få rida henne åt mig . 
Jag klarar knappt att gå .. :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0