Lycklig

Åh jag måste vara den lyckligaste just nu , min sommar blir bara bättre och bättre.
Först får man en underbar ponny över sommarn , återupptagen kontakt med gamla vänner och en underbar kille.

Glenn 5/7-2012 ♡

Idag ska jag shoppa med My och i kväll ska jag rida stumpan!
Imorgon blir det Liseberg med underbart folk! ååh taggar som fan, träffa älsklingen ♡
Igår så red jag Tuffy, underbara häst , tog det lite lungt mest skritt och trav men ändå lite galopp . I kväll blir det nog uteritt med My ! :)
Sen har jag fått sommar jobb av Inger , grymt nu har man sommar jobb med! ;)
Sen så när dom inte var hemma kände jag och My för att vara duktiga så vi tvättade ute på gödselstan ( vilket inte är något gödsel i)! Haha liv.se ^^

Jaja nu ska jag nog göra mig iordning, eller så ska jag rida innan , min rygg verkligen PROTESTERAR. AJ...
 
 
 
Du är bäst älskling , tack för att du finns i mitt liv <3
 
 
Åh underbara känsla. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0