Lite snabbt här ja..

Nu ska jag strax dra mig mot stationen och åka till Liseberg med dom bästa! underbart :3
Red Tuffilituff igår och hon är underbar ponnypluttan.
Blev lite skritt och trav samt lite galopp red först bort till jossan och sen upp till mig en sväng, ponnyn är inte ens tittig längre! :D
Det känns jätte jobbigt att hon snart ska tillbaka..
Aja vi ska göra dom här sista 4 veckorna underbara.
Kommer ju att träffa henne på ridskolan men det är inte samma sak.. Så om bloggen får lida lite av dålig uppdatering så är det för att jag spenderar all min tid med henne just nu.
Det är nästan det ända jag gör. Så fort jag vaknat går jag ner till henne . Min lilla underbara pluttis.

Aja , nu måste jag åka, Tuffy vilar idag , VI HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0