Idag smäller det !

Idag hämtar jag hem min underbara prinsessa ! :DDDD
eller a rättare sagt om 2 timmar å 30 min :333
Snart står hon bak i transporten , bakom min bil, bakom mina drömmar, min framtid.
Gud denna ponnyn är underbar, önskar jag hade råd att köpa henne.
Men snart är jag för lång för ponny allt ... Denna sommaren har börjat som den bästa någonsin och kommer att fortsätta så . Kommer att vara hos hästen, träffa allt gott folk i Henån, Locktorp med Glenn, Fredrik, Edwin , Jonathan och my-puff ! :D
Liseberg med Glenn, Edwin, Fredrik och My antagligen.
Å min sommar blir bara bättre och bättre.
Tisdag ska bli kuuuul! Fest hos Dristig! ;)
Gud min vecka (Från förra lördagen till torsdag) var underbar ! Tack allt gott fölk för en underbar vecka. ♡
Nu ska jag göra lite tidsinställda inför dagen , ska på middag direkt efter att vi hämtat hästen!


Fina ponny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0