30/6

Åkte till lilla tuffy igår nämligen, Fick med mig My med så hon har fotat lite , bilderna kommer la när dom kommer. 
Hon hade i alla fall vilat hela veckan så hon var P-I-G-G.
Började med att skritta och trava fram i paddocken. Gick super! Sen red jag lite på ängen där även My fick rida henne lite . Efter det red vi lite i paddocken igen och hon blev riktigt fin efter ett tag . Galopperade lite sen travade jag och skrittade jag av. 
Jag älskar den ponnin alltså . Smörjde även hennes sår som såg riktigt fint ut faktiskt.
 
Hinner inte skriva så mycket mer ska byta om nu och gå ner till stallet och fixa åt henne . :D 
 
HEJ DÅ :D 
säger en glad Embla ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0