You can´t take my breath away.

HAHA fråga mig inte om rubriken , men tänkte på lite random låtar ..

Okejokej ,började dagen med att gå ner till Kron vid halv 11 och mocka hans box, han skulle stå inne hela dan efter som det blåste så jag tänkte att det var lika bra att mocka nu.Sen borstade jag han och bara myste, så fick han gå in i sin ny bäddade box och äta hö.

Så städade vi sadelkammaren, fy det såg ut som en svinstia om jag ska vara ärlig :s
Men efter städningen så blev det riktigt rent och fint!

Men vi tog en liten paus och red imellan , asså gud.

Det känns som det börjar att gå tillbaka till innan , han var bara stark och allmänt jobbig.

Han fick ett ryck och flög in i gallopp och typ sprang in i staketet :s
Som tur gick det inte sönder!

Måste få hjälp snart igen , jag orkar inte att det ska börja gå tillbaka nu.

Det var ju så himla underbart innan.

Jaja, han gick i form lite gran ialla fall.

Men när han inte fick bestämma ja då skuter man ut bogen så klart.

Jaja, jag älskar han ändå!

Och så lastade jag in hö, fy det var fett jobbigt..


a juste ja , sen åkte jag till doktorn och exakt som jag hade tänkt så kommer dom att skicka mig på röntgen..

whiho ska till en ortedoped eller vad det heter :s

Känner nu hur det bara typ krampar i benet på mig..

Nej usch nu ska jag gå och ta en värktablett vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0