Vänner kommer vänner går.

Jaou , depp dag.

Förlora min bästa vän kul.
Jag vill ju bara vara lycklig.

Dagen med Kron var underbar, han följde mig längs med staketet till utgången  snutten , han gnäggade till och med en gång fast väldigt lågt.


Tog in han och ställde han i stallgången medans jag mockade det är mycket lättare efter att vi skaffade pelletsen. sen borstade jag han och myste ,

Efter det sadlade jag och gick ut till paddocken.


Skrittade fram han en bra stund, sen arbetade jag han lite i skritt, eller a jag arbetade han streta emot.
Vilket betyder att man trycker ut bogen, huvudet uppe bland stjärnorna och är allmänt stark...
kände mig värdelös just då så jag stannade han och la mig ner på hans hals och kramade om han, å ja det kom en och annan tår..


Jag hade bara lust att ge upp men så bestämde jag mig för att arbeta han i trav , det var väldigt hårt så travade inte så mycket men han var mycket finare att arbeta i traven lilla grisen , Han streta inte emot utan gick i hyfsat bra form min lilla tjockis <3

I det läget blev jag glad.

Efter det gick han hyfsat i skritten min lilla sak ,

när han hade vart så duktig så skritta jag av och tog upp han.

Han fick en näve havre och en näve kraft.

Så packade jag mat, tog undan alla grejer och ryktade han.
Klockan var inte så mycket när jag skulle ta ut han så jag bestämde mig för att ta en liten promenad med han så han inte bara känner att det är ridning sen dirket ut i hagen utan har lite förändringar, Var väl ute i en 10 min typ , sen fick han komma ut i hagen och äta sitt lunch hö!

efter det gick jag hem och byte om till mjukisbyxor och la mig i sängen för att kolla film , ehm ja jag såg inte så mycket av den filmen somnade nästan direkt .. xd

Och nu har jag skrutt hundarna här , i morgon ska jag ut och springa med dom , Funderar på att ta bussen hem med hundarna så dom får sig en liten promenad.

Jaja nu ska jag sova godnatt bloggen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0