Tisdag 24/1

I dag var jag som sagt och badade med klassen ,
Det var fett awsome, Jag och Lova bytte om för tidigt så vi fick sitta och basta i 20 min åååh underbart!
Sen så fick vi värma upp som dom sa och simma på både rygg och bröst sim.
Efter det skulle vi köra "Hjärt och lungrädning" typ att man skulle simma och rädda en kompis som hade "svimat" Men först skulle man dyka ner till botten och hämta upp en docka ..

Fick panik undervattnen när jag inte kom upp för dockan var för tung .. ):
hehe , nej men det var kul .
Sen körde vi en staffet mot 8A
Vi vann !

Man skulle typ vara 4 stycken på en matta och så skulle man sparka allt man kan med benen.
Det var fett kul :D

Sen så chillade vi dillen resten av dan , kolla film typ!

Efter det så var jag med Lova och Karin ! 
Wunderbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0