Sjuk.. igen .

Jaou nu är man sjuk igen , åh jävla förkylning, jävla hosta åååååååh ):

I dag har jag inte gjort ett skit , eller a väntar på att hostan ska försvinna och att kladdkakan ska bli klar :3
Snart måste hundarna ut också .. Fml
vill bara ligga under mitt varma täcke.. md dig. åhåhåh.

Åhåhåh , tagga lördag som fan med dom bästa !
Då drar man till Edet å träffar Edwin,Therese och Hampus! 
Awsome ;3

Igår blev som det blev,
Red iaf Kron i mörkret..
Tränade på att han skulle bli lång i steget i både skritt och trav,
Han blev underbar i slutet fast att han tyckte det var jobbigt..
Sen ville jag ha han i ganska låg form, gu vad underbar han var , han verkligen bar upp sig i både skritten och traven.
Han fick tat sig en lång sida i gallopp med !

Det tyckte han var kul ,  sen släppte vi Fairy och Lisa i paddocken med, bus hästarna ! :3
Fodrade och släppte in hästarna sen med , min lilla gris häst är bäst.
På torsdag ska jag fixa lite gött till helgen !


Fml , brände mig precis på ugnen ):
Hahha aja ska ut med hundarna nu vi hörs later on tha blogg!


Kommentarer
Postat av: ElinOlsson

Är sjuk nu också, förkyld o feber hosta äckel skit! :(

Krya på dig! <3

2012-01-30 @ 15:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0