Since I'm glad I is precisely what I am. myself

Ouff ,,

Har inte gjort ett skit i dag heller, jo jag hängde med mamma och tog en fika med hon och hennes kompis på expressohous .

Jo och så har jag tänkt massa.
Över saker jag mår dåligt över .

Jag har känt att jag bara vill lägga ner allt som blogg,fb,dv och ja allt annat.

Känner mig värdelös.
Har ingen att prata med nästa.



Ja jag har en dålig bakgrund som kanske kommer ut senare om jag orkar jag gillar inte direkt att prata om den.

Och att en ena förälder inte hör av sig när man fyller år . Det hjälper inte alls.

Nej jag lever inget dröm liv direkt men jag tar varje dag som den kommer.

Det är bara Kron som kan få mig glad när jag är riktigt nere.

Ibland när jag är i stallet så brukar jag tänka på allt som jag ångrar att jag gjort och då är Kron den första eller a ända jag går till, antingen går jag och borrar in ansiktet i hans goa päls och bara kramar om han och då brukar han faktiskt "krama" tillbacka som jag kallar det .. aw eller så sätter jag mig i ett hörn i hans box och bara pratar ut med han och då kan han komma och lägga huvudet i famnen på mig..

Men jag gör det oftast när jag är ensam där.

Och ja jag har en sak jag ångrar riktigt jävla mycket.

Det är att jag har snackat skit om personer .

Och det har jag nu lovat att sluta med och det löftet ska jag hålla.

Men jag vill iallafall säga förlåt för allt och att jag inte menade något av vad jag sagt.

jag vet att det var riktigt jävla lågt av mig och så , ja jag ångrar det och om jag skulle kunna ta tillbacka det så skulle jag gärna göra det.









My only reason to live. ♥



Ska boka tid hos läkarn i morgon.
Wish me luck..


I morgon ska jag till prinsen , blir dressyr like allways, kanske kan få lite hjälp vem vet :)

Kommentarer
Postat av: eemmaao

embla, duvet att du kan komma till mig! <3

2012-01-04 @ 00:50:23
URL: http://eemmao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0