Mitt tidigare liv.

Mitt tidigar liv har inte vart så kul om man säger så .

Jag har aldrig riktigt vågat vara den som har tagit det "stora" steget att våga ta plats..

När jag var 6 år jag skulle börja 1:an på orust det var då helvetet började om man säger så.

Jag hatar att prata om min bakgrund.

Jag är osäker nu när jag skriver detta.

Nej men jag hade det inte så kul , jag var mobbad helt ärligt.
Attackerad med elaka ord och hotad.
2,5 år senare så flyttade vi från orust och jag började på kyrkenorum.
I 2,5 år där fick jag stå ut med elaka ord, hotad, misshandlad, förföljd och uthängd på internet.
Jag hade inga vänner helt ärligt , ingen att lita på .
När jag äntligen tog beslutet att byta skola tilL Ekenäs och det var då mitt liv ändrades.
Jag fick vänner , hela jag ändrades min syn på hur jag var.
Innan hade jag inte haft någon självförtroände och ja jag var mullig..
Men när jag kom till min nya klass så fick jag självförtroände jag trode på mig själv jag var glad.

Jag fick massa killar och allt flöt på.


Sen började jag 7:an och allt gick tillbaka till innan.

Mobbad, hatad, uthängd och hotad.

Jag förändrades igen , jag hotade en tjej.

Jag hatar mig själv för det.
Nu i 8:an är allt mycket bättre jag har kompisar både tjejer och killar and i love my life!

Jag har mitt rykte tillbaka jag vågar ta plats igen.
mitt liv är underbart igen.


A ja hoppas ni blev nöjda med det och förstår ..

Nu vet ni lite om mitt gamla liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0