Lite allt möjligt

* Mitt liv utanför stallet?

Vi kan börja med denna !

ja utanför stallet så är jag en ganska vad ska man säga blandat , Jag ääääälskar att träna så jag måste träna minst en gång om dagen. Så ja så ser mina dagar ut tränar , kompisar, familj och bara ta hand om mig själv.

Jag har i alla fall en dag i veckan som jag har en "tjej/spa dag" med mig själv x'd jag måste det för att känna mig fräsch.
Visst jag tvättar ansiktet med rengöring varje dag men jag tvättar även kroppen varje dag och håret varranan förutom om jag har vart i stallet så duschar jag nästan direkt när jag kommer hem.
Jag hatar att känna mig ofräsch det är det värsta jag vet !
Mitt löshår tvättar jag också för att det inte ska bli fett och äckligt.

Och jag måste alltid efter jag har duschat ta på mig bodylotion,deo,ansiktsrengöring,återfuktning och borsta tänderna.

Hur jag gör i duschen. Sköljer med varmt vatten först sen tar jag shampoo och gnuggar in så det löddrar låter värka en halv minut sköljer ur , Sen tar jag shampoo igen och gör samma sak låter värka i 1 minut sköljer ur , Sen bodyskrub och skrubbar in huden med samt sätter i balsam som allt som allt får värka i 1 minut ungefär sen sköljer jag bort det med kallt vatten.


Varje morgon ser ut så här (skoldagar/träffa fölk)

Tvättar ansiktet med rengöring och återfukt medans det torkar äter jag frukost och klär på mig .
Sen så tar jag foundation,mascara och ögonbryns penna och borstar tänderna.
Medans jag dunkar musik så klart.
Sist men inte minst tar mina p-piller.

HAHA , nu blev det mycket om "hur jag tar hand om mig själv.." x'd
Jaja :3
Det var lite om mig utanför stallet i alla fall ..

Kommentarer
Postat av: My Åkesson

Inget illa menat... men vi bryr oss inte om att du tar dina p-piller, absolut inget att skryta med och gå ut bland folk me

2012-01-17 @ 22:18:03
URL: http://myakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0