Lite allt möjligt 3

* Hur mitt liv har förändrats sen jag började på husebacken?

Ja du vart ska jag börja ?!?! 

Nej men jag vågar ta plats att stå på mig,
Jag har tagit mer ansvar och bryr mig mer.
Jag kan mer om hästar och sånt.
Jag vågar nästan allt !
Jag har verkligen tagit kontroll på vad jag äter och hur jag tränar för att må bra om man säger så .

Om jag tycker något är fel så säger jag till.
För jag vågar det nu .
Det gjorde jag inte innan.

Jag älskar den nya mig.




Jag känner på mig till 110% att detta är den riktiga jag , mitt nya, bättre liv som jag ska leva för jag älsakr det!

Jag vågar dela med mig av mitt riktiga jag 




Någon i mitt liv som jag saknar och vill umgås/träffa hela tiden är min underbara syster!


ja det var ju lite det med.. 

kom inte på så mycket att säga men den här underbara killen har förändrat mitt liv mest.
Min bästa vän.





Visst ni har sätt bilderna innan men jag bryr mig inte för jag älskar dom.
Jag älskar han.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0