It´s like musik to my ears

Denna dagen var underbar.

Min klass eller a grupp 8CB så kallat... är bäst!

Eftersom det är mögel i mitt ordinarie klassrum så finns det inget klassrum som är tillräkligt stort för hela våran klass förutom B1:an men den är oftast upptagen så våran klass är delad i två grupper 8CA och 8CB...


Hehe , Så 8CA går i englagård och 8CB går i utgård.
Alltså går jag i utgård ):

Om man säger så jag är glad att dom dela på klassen och jag hoppas vi kan ha det så här resten av terminen för vi eller a jag får mycket mer gjort det är inte lika tjötigt som innan och det är as skönt men på ett sätt saknar man den lilla stökiga, knasiga, störda , underbara klassen..

Jaja, i alla fall så fick jag gå hem i dag igen..
Hade huvudvärk,mådde illa, dunderförkyld, hade inte sovit något och mensvärk .. xd

Så jag åkte hem la mig i sängen och startade en film , säger man så här jag såg inte på filmen för jag somna direkt .. xd
Nu tror jag till och med att jag har feber , för jag kallsvettas och är jätte hängig..

Whiho kul liv kul liv.............
Hahah, nej men jag måste till skolan och plugga nu betygen måste höjas från förra terminen !
Jag har så här hemma att om jag inte gör läxorna så får jag inte sitta vid datan , stallet eller kompisar så plugga står högst upp på listan.

Nu ska jag gå och fortsätta plugga historia..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0