Bästa hästen!

Gick ner till bebisen vid 12 ,
Mockade alla boxar och la in kvällsfodret samt soppade stallgången.
Sen tog jag in han rykta , brodda och sadla.

Skritta fram i typ en 20 min ,
Jobbade mest på att få han lös gjord i sidorna samt halsen och det gick skit bra han stretade inte emot eller något han bara trampade på bra under sig och krökte på nacken !

Min underbara prins!
Han blev lösgjord nästan direkt !
Fatta känslan.

I traven asså åh underbart. Kändes som om jag flög på rosa fluffiga moln.
Hahah nej men a typ så :3

Så efter en 20 minuter typ så skritta jag av i en 15 min ungefär ! :) 

Efter det så stog vi och myste lite så fick han lite betfor som belöning med ! :)

Min lilla älskling .

Nu ska ni få tre små bilder jag har suttit och lekt med xd





Jag hade lite tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0