ååh home sweet home.

Har varit hemma från skolan idag måde piss i morse .. :s

Såå jag har sovit , duckit te och käkat 2 mackor vid 11 typ .

Sen här för en liten stund sen städade jag köket och damsög hela undervåningen känner mig duktig.

Just nu sitter jag och tittar på OC.

Saknar min prins..

Men Malin tar han åt mig idag! 

Tack ! :)

Fick reda på svaren på min röntgen !

Det var inget fel på skelettet i alla fall , så nu ska jag skickas till en ortoped typ..

Men nu ska jag träna på som vanligt och det ska bli skönt att komma igång nu ordenkligt efter "vilan".

Så här ser mina veckor ut from nu !

Måndag : kl. 16.30 - 16.50 Cykla

Tisdag : kl. 11.20 - 12.20 Idrott  kl. 16.00 - 16.30 Cykla

Onsdag : kl. 15.00 - 18.30 Stallet.  kl. 20.00 - 20.45 Coren

Torsdag : kl. 11.15 - 12.10 Idrott  kl. 16:00 Cykla / styrketräning 

Fredag : kl. 16.00 - 18.30 stallet

Lördag : Stallet / Styrketräning

Söndag : Stallet / ut och springa


Så ja mina veckor är bokade .. xd

visst visst kan jag ju ändra allt eftersom om det blir tajt med grejer eller att jag ska vara med någon , ye you name it .


Nu måste jag plugga matte och historia så man inte halkar efter det första man gör ..

Historia läxa here i come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0