28 januari

Lite kort samman fattning om går dagen ,
Vaknade och drog mig ner till stallet med kalle , åh , han älskar sitt nya hem !
Skulle märka hans revir över allt !

haha aw snutten ,
Sen red jag Isak lite i padd och herrejävlar vad pigg !

Fick knappt stopp först..

Efter det åkte jag pulka bakom Hilmer , säger man så här han hovar var mer i luften än på marken .. guu va pigg..
Efter att ha gjort det i en 10 min så gick jag ner i en av hagarna och tömkörde han lite, gu vad fin han blev i slutet , Efter det tog jag av han selen och tricktränade lite samt longera och guu han bockade och stegra och hade allmänt kul .. :')

plutten , sen skrittade jag av han (Gick med han hem igen )
Rycktade han och släppte ut han, efter det tog jag en ficka med stallägarna + Erika och hennes kille !
Det var kul !

Sen så släppte jag Fairy och Lisa i paddocken, jääävlar vad dom sprang och sparka bakut å hade sig .. aw :')







Lite kassa mobil bilder :s

Aw, skrutten :')

a , sen så lassa vi in 82 st höballar ..
kan ju säga att man hade fett ont i ryggen sen ..

Sen fodra vi och släppte in dom samt fixa allla hovarna på shettisarna !

Nu ska jag strax duscha sen blire stallet å bli fotad av bästaste Lova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0