22/1

Sorry för dålig uppdatering men sammanfattning av helgen kommer nu ! :D


Fredag kväll : Det blev att bosätta sig i soffan med päronsoda och kolla på Pirahna och Danny darko.
Najs!

Lördag : Stalljouren gick hyfsat fort och enkelt, sen drog vi hem och fixa oss inför dagen i göteborg!
Gick på Nordstan från 2 till 5 typ sen drog vi och käka på resturang.
Kl 18.55 började våran bio The darkest hour åh underbar.
Måste komma en 2:a :D
Sen hem och snacka skype ;) 

Söndag : stallet red bebisen i snön!
Gud han var jäääääätte pigg , han bockade och hadde sig han hade inte lust att arbeta så vi tog ett litet underbart pass och bara plumsa runt i snön , hade tänkt att rida i en hage men kännde att han var för pigg ..
Min lilla busprins!

Sen bestämmde jag med stallägaren att Kalle (Min kanin) ska flytta hem igen ..
Fast han är fortfarande min om man säger så det är bara det att jag inte har tid längre för han så jag känner att det är bättre att han får bo någon stanns där dom har tid för han , han förtjänar något bättre så på Onsdag flyttar han ..

Kommer sakna han på ett sätt men han kommer ju bara vara 5 min ifrån mig så kan ju gå ner till han när jag vill..

Busade runt med Kron i paddocken lite med !
Åh busen .

Gick runt med Fairy och Lisa lite i paddocken med gud vad pigga..

Fairy skulle stegra och sparka bakut samt galoppera på stället ..
Lisa galopperade på stället samtidigt som hon bet mig i rumpan ..
Bus pånnis :')

Släppte Isak och Hilmer i paddocken med dom hadde energi asså !

Dom bara gasade runt och runt och runt i paddocken ..

Älskade små djur :')

'



Gammal bild men ändå .. ska ta nya snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0