2012!

2011 var helt okej faktiskt.
Men nu tycker jag att vi gör 2012 bättre!

Igår fyllde jag ju som sagt 14 ;) 

Hade en trevlig dag med bästa vännen och familjen!

Mina nyårs löften : 

* Inte snacka skit.
* Att ta min och Krons utveckling som den kommer och inte stressa.
* Bara hålla mig till mina äkta vänner.
* Bara äta godis max en dag i veckan.
* Träna minst 20 min per dag.
* Inte ta åt mig av vad andra säger. (skit snack)
* Höja mina betyg.
Sist men inte minst
* Ta vara av tiden som jag har som tonåring.

Ja lite små saker ^^

Mitt 2011 gick ut på att ta åt mig av vad alla sa men vet ni vad?
Detta året ska vara tvärtom jag ska bara ignorera allt och inte ta åt mig för det tar för mycket ork och så..


Belive i know.

Jaja , nu ska jag sova natti :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0