Trött,

Mycket plugg nu .
Fuck my life.
So prov imorgon kuuuuul. Eller inte.
Vi ska simma med klassen på Torsdag , pallar inte men vad gör man inte för bra betyg? ;)
Hahah , fyfan va najs , på Fredag ska klassen käka pizza .. 
Känns lite fettit :3
Menmen eftersom jag inte äter pizza så får jag kebabtalrik !

najsnajs.
Eller något.
Har så jävla ont i ryggen efter alla situps..
knät har också börjat nu igen ..
Kulkul.
Ska leta sjukgymnast tills kiropraktorn hör av sig.
Kul att dom trodde att jag hade rematism när jag bara har ont i knät .. xd

Doma två låtarna spelas i mitt rum nu .. omnomnom,
Sitter å små sjunger när jag öva inför provet ;)

http://www.youtube.com/watch?v=TGXW2n33QfI
http://www.youtube.com/watch?v=cKhw_Zbcdto
Nu kan jag äntligen börja sjunga igen , har ju vart dunderförkyld...
Dagen har vart underbar , men saknar min bästa vän.
Bästavän , kom hem förfan.
Nu ska jag i alla fall plugga, sen måååste mamma massera min rygg jag dööööööööör ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0