Sha ,

JA jag ska börja blogga bättre , jag har bara inte orken just nu..
Iaf så sitter jag på svenskan nu å ska skriva någon muntlig grej som jag inte orkar såååååååååå jag bloggar istället ;)
Har inte ätit frukost så jag kommer dö snart..
Ska nog köpa mig en macka sen tror jag..
Har typ inte ridit på as länge känns det som, senast var i fredags.
Min underbara plutt, red även Arsá då.
Kan ta två olika inlägg om båda ridpassen.
Skulle ha ridit Kron i tisdags men paddocken var som värsta isgatan .. så han fick vilat. Mockade, packa mat, å barar myste med han underbara grisen.
Skulle ha ridit igår med men det spö regna så jag var inte direkt jätte taggad..
Men ska rida två underbara fyrbenta djur idag. <3
Kron och Boppan !
Blir dressyr för bådas del idag om paddocken tillåter att inte vara isgata längre!
Nu ska jag försöka jobba lite.
Gör två tidsinstälda om fredan.
Imorgon kommer jag nog inte kunna blogga heller så gör några för imorgon också.
Men ikväll kommer det antagligen om passen idag.
Annars kommer dom imorgon! :)
Baj !

Kommentarer
Postat av: vi går i samma klass...

Ingen bryr sig om din jävligt fula och omogna blogg!

2012-02-23 @ 12:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0