Nanana batman !

Haha ja jag lever.
bloggen har legat nere lite för har inte haft tid, kompisar, kärleks problem å a massa mer.
Men jag ska börja uppdatera igen jag lovar.
Just nu kan jag inte för jag ska dricka upp min cola , duscha å soooova.
Är trött fast ändå inte .

Åhåh, jag älskade verkligen dig.
Hej å hå,
Jag kan la säga så här tack för en underbar helg Anna !
Vi var på bio å träffa några,
Mysig middag hos mormor igår.
Trevligt att träffa släckten igen , har knappt vart hemma ju . :/

Har förlorade en som stog mitt hjärta nära inte kul.
Jag är glad att jag har Kron i alla fall.
Min bästa vän.




Fuck love.
Musik is myy drug .
Top låten/låtarna just nu är : Hangover , She Doesn't mind, tröjan du hatar, Someone like u, Ai Se Eu Te Pego och Wild ones.
Spelas 24/7 i mitt rum. love on that.

Just nu regnar det ute å a det är isgata hos mig .
Kuuuuuuuuuul fast ne.

Imorgon är det skola inte taggad alls.
I fredags la jag mig vid 5 å igår vid 6 ,
Vaknade vid 12 båda dagarna.
Så taggad ? nae inte direkt.
Ska lägga mig vid 10 å typ läsa, messa eller bara chilla.

Musik också så klart.
Min mobil har börjat paja också !
Kul.
nej.

Men Iphone4s här kommer jag , ska få en såååååån snart :3
Jaja , måste duscha nu innan mamma får damp.
Ja iaf, mer uppdatering imorgon tror jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0