Ljrk 17/2

Nu är jag antagligen hemma och byter om :3

I alla fall så red jag Arsá och vi hade hoppning , skulle hoppa en bana på 4 hinder.
Hon var inte så jätte pigg i början men det var ändå lite gas i baken på henne.
men när vi väl skulle börja hoppa så gick det undan.


Åhåhåh jag vet att jag har målar skills :3
Rött och Grönt hinder = 60 cm
Blått sträck = galopp 
Gult sträck = trav
Rött sträck = bom
Bercht hinder = 55 cm ungefär
Blått hinder = oxer :3
Prickar = konor.


Ehe ja så såg typ våran bana ut.

Fett kul var det ialla fall.
På oxern så la jag mig på halsen efter hindret..
Ehe va inte riktigt med på att det var ett så stort hopp :3
Men jag satt kvar ialla fall!

Just nu har jag Engelska och ska skriva om shettlandsöarna ..
Kulkul..
Nu ska jag jobba men ni vet lite om mitt pass där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0