LALALALALALAL

JAG SITTER JUST NU Å PLUGGAR MATTE PÅ LOVEEEEEEEET MED EDWIN PÅ SKYPE SOM SKRATTAR ÅT ATT JAG INTE FATTAR.
Inte okej att sätta ett prov veckan efter lovet när jag inte har hunnit ikapp kapitlet eller a rättare sagt börjat på kapitlet.
Helgen kan sammanfattas så här : Fredag Ljungskile, gick la som det gick pallar inte nämna det kände mig värdelös efter det passet i alla fall.
Lördag: Spenderades med bästa vännen , Kroooooooooooon <3
Han var underbar den fisen.
Söndag : samma fast red ut på Isak en sväng med, det tyckte han va kuuuul.
Kron fick löshoppas samt red lite barbacka å longerade .
Måndag : Kommer min underbara fruuu hit å jag ska rida min bästa vän igen , Inget misstolk i det alls.
Ja oseriös bloggning men jag orkar verkligen inte blogga eller ens plugga matte.
Åh fml
Jag ska lägga mig å dööö i min varma goa säng efter att ha pluggat 2000 miljader sidor matte tal .
Matten tar över mitt liv.
Suck it baby..
Okejokej seriös bloggning kommer efter att jag har vart hos min frööö , alltså typ lördag/söndag ,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0