Kron 17/2

Red med Elin + Isak jag + Kron.

Började med att mocka och packa mat, sen tog jag in han å ryktade, broddade,sadlade och gick ut.

tänkte först ta ett dressyr pass men blev så hoppsugen så satte fram ett sockerbits hinder som vi studsade över ett par gånger.
Here jäävlar vad pigg man blev då du .. ;)
Fick nästan inte stopp han bara gasade och flög över hindret :3
Det är vad jag älskar med han att han älskar det verkligen även om han är stor å tung..
Red väl i en timma ungefär ..
Han blev allt svettig min lilla köttbulle.
Sen så tog jag in han , rykta, la på ett svett täcke, la in en tuss hö och sen fick han stå inne klockan var ändå runt 5 tiden .
Men jag vet inte riktigt men han blev riktigt glad när han fick hoppa , jag drev knappt på han och han bara styrde rätt mot hindret och flög.
Det blev la typ 2 hopp som blev jätte knäppa så han hoppa dom som om att det var ett 60 hinder.. xd
knasbollen <3
Testade att hoppa med tygglarna i en hand och det gick super det med , styrde inte ens !

Underbara häst .
Jag är glad att jag får ha dig i mitt liv.
Du sviker ialla fall inte när man behöver dig som mest.
Du förstår.
Du berättar inte för någon heller.

D.u ä.r m.i.n b.ä.s.t.a v.ä.n.



Isak får va med på ett hörn han med ;3
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0