Dagen !

Nanana batman !
Just nu sitter jag här i miiiiin varma goa säng med Lova iedema ! :333333333333333333333333 Lol

Började dagen med att morgon fodra och fixa allt , sen fixa vi en ny hage åt shettisarna.
Efter det kom lova och då fickade vi med stallägarna innan dom skulle till Torp och vi skulle rida ut med Erika.
Det var underbart, vi skrittade fram i en 20 min ute typ sen så red vi lite dressyr i en 20 minuter i paddocken, efter det så skrittade vi av ute också.
Det var underbart !
Fantasia blev riktigt fin i slutet av dressyren , trampade på bra under sig och halsen började komma lite och där tyckte jag att det räckte för dagen.
Imorgon ska jag rida henne igen och jag har lyckats fjäska till mig en fotograf ;3333
NOMNOMNOM.
Tack Jossan för att jag får rida henne .
Ni hittar Josefins blogg  http://fantasias.blogg.se/!

Riktigt mysig häst det! :)
Sen åkte vi till Lovas stall och red, riktigt go häst bara allmänt envis..
efter det var vi at lovas place så hon kunde packa sina grejer så hon kunde sova hos mig.
Men innan vi åkte hem stannade vi i stallet och tog in samt fodrade och fixade allt .
Mysig !
Nu ska jag väcka Lova så vi kan käka och sen kolla film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0