Dagen #2

Nanananna batman !
Idag så har jag och lova varit i stallet heeeeeela dagen nästan.
Först vid nio gick vi ner till stallet å fodra och så , Sen vid 20 i elva så drog vi till hennes stall å fodra.
Sen drog vi hem vid 10 i elva och fixa te och kolla på Once Upone a time :3
Vid halv 2 drog vi ner igen och red ut med Erika + Kron , jag + Fantasia och Lova + Isak.
Skulle ha ridit på Jossans äng men vi red en annan runda.
Mest skritt och lite trav men hon fick ta sista backen till stallet i gallop.
Allt gick skit bra tills vi kom till en bro där ville inte Isak gå över så vi stog där i 20 minuter typ och försökte få över han men det gick ju som det gick.
Fick gå genom skogen och tyvärr va det en mellan stor bäck i vägen så vi fick ta ett litet små skutt över ;3
Sen när vi kom hem så fixa vi hästarna /åsnan och fodrade samt släppte in och ja ni vet allt.
Sen var vi hemma en stund å drack lite te!
Och nu sitter jag här kollar film och ja dricker te!

Nu får ni lite kassa mobil bilder!




Min bebis <3


Fjaaaaaanta <3









Väldigt charmiga skuggbilder! xd



Kommentarer
Postat av: Josefine (fantasias.blogg.se - HÄST / FOTO / VARDAG)

Blev det bilder eller? :D

2012-02-27 @ 11:59:31
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0