Bästavän, ♡

Åh , skolan var som den var, provet gick som det gick.
Haha, nej men är fett trött och ont i knät.
Jaja , i alla fall så gick jag till stallet vid 5 , hade ett par leggins, 2 par ridbyxor, 4 par strumpor, ett linne, en tjocktröja, en varm jacka, vantar, hjälm och ridskor,
Guuu det var varmt!

Nej men , gulleplutten fick stå lös i stallgången och äta lite hö medans jag ryktade och sadlade.
Han fäller som jag vet inte vad.
Skrittade fram i 10 min sen arbetade jag mestadels i trav å skritt, han blev jätte fin i slutet men först så var han bara grinig ):
Sen skrittade jag av han i 10 min, sadla av, rykta han la in foder till alla, släppte in han + dom andra, packa morgon maten och sa hej då.
Åh min lilla ängel är underbar,
Fast innan han fick gå in i boxen så stog han lös (när jag hämtade maten), så ja när man kom upp med maten så hade den fjanten vänt sig om .. x'd

Nu ska jag duscha och försöka få knät att inte göra ont..


Tog en liten live bild på plutten .. ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0