Äntligen fredag.

Äntligen fredag, göttgött.
As chill dag idag,
En "Vanlig" lektion alla andra ska vi bara chilla typ , awsome.

Just nu har jag hemkunskap .
Efter skolan drar man hem å sen bär det av till stallet.
Ikväll ska jag kolla film,najs.
Vill lana men vetefan om jag pallar.
Ska i alla fall svara på massa frågor idag , har typ 3 prov veckan efter lovet...
KUL
eller något.
Försov mig i morse. namnamanam
är as trött.


Åhåhåhå, igår när jag gick hem från bussen så stog dom stora å Isak nere vid vägen.
Så jag gick fram till staketet , gissa vem som kom travandes fram till mig  ? :')
Aw plutten ..

Nu måste jag plugga baj

Kommentarer
Postat av: Louise

Nu är min bloggtävling om det lila schabraket avslutad. Vinnaren är dragen, så kika in och se om du blev vinnaren denna gången :) kram

2012-02-11 @ 14:07:47
URL: http://louiseoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0