Trött och sliten,

Ouf.. sista veckan i skolan och det känns som jag kommer typ dö snart.. Haha nej men nästan, är så jävla trött varje dag och allt orkar typ inget längre. Kanske för att det är vinter , vad vet jag ?
Sista gången på ljungskile på onsdag innan jullovet! Torsdag sover jag hos Kattie och fredag blir det till Ullared igen ! kuligt.
 
Detta lov ska jag umgås med alla mina vänner har jag bestämt, känner att behöver ta mig den tiden till mig själv. 
Imorgon ska jag med klassen till UMO och "lära" mig saker.. haha ;) 
 
Mitt knä har fuckat hela dagen .. Jävla skit.
Haha , jag och Alice kom fram förut till att jag klagar mycket.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I need someone that i can call mine
 
 
I'mfreakinginlovewhityou.
 
 
 
Iallafall , 1 vecka kvar till Jul och 2 veckor kvar tills MY SWEET FIFFTEEN ! :D
 
 
Jag och min fruktis önskar alla en God jul och Gott nytt år ! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0