That känsla !

Den underbara känslan när man känner att allt går bra och man mår BRA!
Jag mår så jävla otroligt bra och allt känns bara toppen.
Visst, jag är olyckligt kär men vafan ... Livet går vidare !
Det är ju inte direkt jordens undergång direkt. Haha ironi eller ?

Red Sitana förut och det gick MEGA BRA. Brunstig och sur frukt blev jätte fin i slutet :') Nöjd Embla !

 
Jag har typ meeeega huvudvärk som inte vill släppa ... Skol dagen va rätt seg också , kolla på The Grudge 2 och sen slutade vi .. 
Imorgon så får jag mina betyg + ska sjunga med köreeeen. Sen jag dra till min faster. Tror jag ska ha på mig shorts + tights imorgon !
 
 
Men nu jag sova, Emblaaaa trött ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0