Oj då , det var längesen sist..

Haha 3 dagar sedan ... Ojsan. Men iallafall , i fredags var jag på Ullared typ hela dagen och shoppade Julklappar ! Underbart var det.
Sen igår så slappade jag mestadels hela dagen tills Malin ringde och frågade om jag ville rida Kron, klart sa jag ja ! ;)
Så gick ner och red lite i paddocken för ALLA vägar här runt om kring är typ helt igen isade... Inte kul inte kul.
Sen slog jag in en sista Jul klapp till stallägarna och Momo !
Somnade inte föräns vid typ halv tre inatt och vakna vid kvart i 10 typ.. Lagom seg JAO.
Asso ao, nu ska jag tvinga i mig lite fruuuukost sen tar jag min vän grisen och går ner till min bästa vän pumpan !

Höres later aligator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0