Lucia

Har haft Lucia tåget imorse .. Om jag va närvös ? LAGOM , svimmade nästan och skackade som jag vet inte vad när jag skulle sjunga solo saken !
I natt hade jag så j*vla ont i magen asså.. kunde inte sova. Har fortfarande ont men inte lika som inatt.. J*vla skit!
 
Ska rida sen .. men jag har forfarande röv ont så vet inte om jag orkar det.. 
Jaja, iallafall sitter i skolan nuuu och har precis kollat på scary movie och nu kollar vi på Grinchen.
 
Ni kommer ihåg det åsikts inlägget om kärlek jag gjorde här om dan ? 
A jag står för det fortfarande. Har börjat gilla en som även är min bästa vän och det är lite lagom jobbigt.
 
 
 
 
 
 
Jaja , ska kolla filmen nu .. så vi hörs senare !
 
 
Fin fina Sitana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0