Lite saker

1. Är du kär? Jao.
2. Humör just nu: Trött men as glad! :D
3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Lukas
4. Vad sa du senast: Ööööööööh ?
5. Är du allergisk? Mot gräs och hö !
6. Fisk eller badkruka: Är det sol ? BADKRUKA :D
7. Vem ringde dig senast? Han ♡
8. Sparare eller slösare: Sparare
9. Hur många kan du lita på? Det är då fan inte många. 2 st.
10. Tror du på liv efter döden? Nej.
11. Gillar du korv? Jag gillar inte krov, jag älskar korv !
12. Bio eller promenad: Promenad
13. Är du kittlig: OM JAG ÄR... :$
14. Snarkar du? Hahahah nej ! 
15. Stjärntecken? Stenbock
16. Rädd för insekter? J.. :$
17. Äckligaste insekten: Spindel
18. Största sorgen du har haft? Förlorade en....
19. Det här är jag bra på: Rida :3
20. Höger- eller vänsterhänt: Höger
21. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Super stark för fan ! :D
22. Pizza eller hamburgare? hmm ... helst inget men måste jag välja så hamburgare.
23. Gungar du på stolen? Hahahahah ja ! :$
24. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nja inte direkt 
25. Vilken hand håller du gaffeln i? Höger fan
26. Är du rädd för blod? Nej
27. Saltar du på maten? öhm a ?
28. Gillar du att sjunga? Älskar *
29. Brukar du sola? Varje dag
30. Vad gör du om du får hicka? Skrattar :3
31. Vilken färg har dina skor? Svarta och bruna :3 Tror jag har ett par rosa också :o
32. Fotboll eller basket? FOTBOLL!
33. Vem kramade du senast? Momo
34. Din favoritlåt? 
35. När vaknade du i morse? 12:00
36. Gillar du hästar? Hästar är en frukt som inte finns.. Haha jag älskar min bästa vän pumpan <3
37. Vem hade du velat träffa just nu?En kille.
38. Är det nåt du absolut inte äter: Godis
39. Vad åt du senast? Jul maten igår ... :$
40. Har du en blogg? Hhahahahahahhah nej :o
41. Vad ska du göra idag? Trääääna
42. Vad drack du senast? Julmust :3
43. Vem skrev du senast med? Jonteee
44. Vem smsade dig senast? Viktor
45. Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? En bild på mig i min nya onepiece :3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0