klaaaaaga

Haha.. känns som jag klagar hela tiden ..
" Det är kallt "
" Jag är trött "
" Men det är ju jobbigt "

Osv. typ det jag säger varje dag ...
Jag har lyckats förfrysa nästan hela min kropp så jag fryser hela tiden..

Fick massa nya kläder från ELLOS idag ! :D
Bilder kommer senare när kameran kommit hem ;)
I alla fall på lördag åker min kära mellis in på lagning ( Min mobil).
Har träningsvärk i hela kroppen .. särskilt ruuumpaaan , Hel kropps massage ? JA TACK.

Snackade med en kompis igår och fick prata ut om allt och fyfan va skönt det va... Mår så jävla mycket bättre nu efter att fått snacka med han !
Tack ♡

Helt seriöst. ÄLSKAR alla mina vänner, ni är underbara !


 
Whatifitoldyouiloveyou.
 
Naajöööö nu ska jag typ kolla klart på filmen och sen laga lite middag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0