kärlek..

Förlåt men JAG tycker att kärlek är skit. Varje gång jag faller för en kille så slutar det alltid åt helvete och det leder oftast till att jag går in i en depp-period där jag inte äter och är allmänt nere.
Visst kärlek kanske kan vara fint vad vet jag . Jag har ju aldrig fått uppleva RIKTIG kärlek eftersom det alltid går åt andra hållet, så vill säga att killen slutar ta kontakt med mig eller något liknande.
Visst jag blir avundsjuk när jag ser två personer som är LYCKLIGA tillsammans och jag önskar också att jag kan få uppleva den lyckan, Jag vill det tro mig! Men jag är alldeles för rädd att bli sårad igen. Det va en gång en kille som jag bara gillade som kompis liksom och han gillade mig mer (sa han) och på en vecka fick han mig att börja gilla han genom att han ringde mig och bara snackade, åkte och träffade mig o.s.v . Men en vecka senare vaknade jag och fick ett sms där det stog " Vi kan inte hålla på så här. Förlåt." 
Där brast jag . Vet inte hur länge den LILLA grejen knäckte mig . Mådde piss, slutade äta o.s.v.
 
 
Kärlek är en sån här sak som skrämmer mig och jag är då inte rädd för många saker. Men just den här saken gör mig rädd och orolig, För jag har blivit sårad så många gånger. Så jag har blivit rädd för att bli kär. Saknade är nog värst, att sakna personen som en gång betytt allt för dig men sen sårat dig.
Eller att lotsas som om ingenting har hänt eller att ni ens känner varandra. Å DET ÄR JU VÄRST.
A jo dom här tre orden "Jag älskar dig" dom betyder ju ingenting längre, det är något som folk slänger ur sig lite hur som helst nu för tiden. Nu säger jag inte att alla gör detta men dom flesta.
Den ända som jag inte är rädd för att ge min kärlek till är min allra bästa vän Kron . För JAG vet att han ALDRIG kommer lämna mig.
 
 
Jaja , det ända jag ville komma till med detta inlägg är att JAG är rädd för att bli kär och det tror jag att det finns fler där ute som är.
Nu ska jag iallafall ner till min allra bästa vän och bara ha det allmänt mysigt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0