jao.

Hemma nu efter en kaaaaaaall dag i skolan och lite runt om i std.
Videologgen innan var bara lite för att fylla ut .. xD
Har inte så mycket att skriva .. :/
Men a ska försöka hitta på saker att skriva för er mina kära läsare !
Jaja. Är rätt seg just nu . Imorgon sover jag hos min kära faster och idag är jag SÅÅÅHÄÄÄR förkyld. Jävla bihåleinflamation som ska ut :(
Jaja , iaf så igår red jag ju Sitana, det gick la som det gick .. I galoppen rusade hon bara.. orkade knappt hålla henne, höll på att gå omkull över bommarna och ja hon var allmänt springig..

Imorgon har min mor och Arne vart tillsammans i 5 år :o Grattis till dom ! :D
Hade prov förut.. Gick la hyfsat. So förhör imorgon , PLUGGA NU JA !

Jävla hade glömt det så måste plugga nu , VI HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0