I would do everything...

..For you my love ♡
 
 
Min underbara prins !
Jossan var och fotade mig och min prins förut så nya fräsha vinter bilder kommer sen ! 
Visserligen har det varit plus grader idag så all snö är typ borta .. 
Efter att jag hade ridit så fixade jag Isak åt stallägarna som skulle på sista dagen på Julspelen med honom. 
 
Och sen bjöd dom mig på fika :3 Goooott ! Åååh deras ena dotter var där med sin lilla bebis och hon var så gullig, ville sitta i mitt knä hela tiden och att jag skulle bära henne ! Aaaaw :')
 
Lastade på han på transporten vilket gick förundransvärt bra , han gick direkt på!
Åkte med dit och var där i en 30 min ungefär och fick se en kamel unge.
Sen åkte jag hem och har bara typ slappat efter deeeet . Glömde jag säga att jag tog Kron till hagen lös + att det var öppet ut ? 
Jag bara gick raka vägen till hagen med Kron som en svans efter! Awi sötnöt.
 
Jaja, bilderna kommer senare innan dess ska jag kolla en film !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0