Home sweet home ..

..Eller ?
Aja är iallafall hemma nu efter en underbar dag/kväll med min faster !
Igår efter skolan så åkte vi hem till henne och bakade massa pepparkakor! nomnom och drack glögg! ^^ ( inte för att jag gillar glögg men okiii)
Sen så kom morsan å hämtade mig vid 12 idag och så drog jag hem och red Kron , Min underbara prins.. ÅÅ efter att jag hade släppt ut han för att mocka hela stallet och fixa så tog jag in alla små hästarna och sen ställde jag mig vid stängslet och ropade på han och GISSA VAD ?!
Han stod på andra sidan av hagen och när han hörde min röst så vände han sig om och kom GALLOPPERANDES till mig !

ååååååå fatta vilka glädje tårar jag fick då ! .. :')
Min bebis.Red iallafall i en av hagarna förut och skrittade samt travade, det tyckte han var kul ! :D

Lite bokningar blev det allt , pigg polle !

Men måste dra nu , ska duscha och sen kolla en film och sova för ska upp vid 5 och åka till ULLARED imorgon ! :D Baj !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0