~här ska det egentligen stå något kul~

Hade redigt trevligt igår men va trött som jag vet inte vad.. 
Fick en tavla som det bara skrek Embla om ! 
Imorse gick jag ner till stallet med en gång och red iväg en sväng , kan säga så här att efter att Kron stått inne i 3 dagar pga vädret så galopperade han på stället HELA tiden ,haha söt <3
Sen efter det mockade jag hela stallet + rensade ur lösdriften och la in nytt, fyllde ungefär 8-9 kärror med skit.. lite jobbigt var det allt ;) menmen vad gör man inte för dom underbara djuren, sen la jag in en tuss hö till alla hästarna, satte mig inne hos kron och bara myste med han och innan jag gick hem släppte jag in dom små och stängde in ankorna ! 
Packade Krons kväll och morgon mat med!
Nu har taggar vi en hel underbar vecka till som du är bara min <3
 
 

Kommentarer
Postat av: du vet vem

snyggas i stan nu för tiden <3333333

Svar: Bebe <3
Embla Santos

2012-12-30 @ 20:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0