Haha..

Fick tillbaka min kära dator lite senare än planerat. Lite smått arg kan man la säga.
Iaf, flourlackade tänderna idag.
Tar veckan som vart lite smått allt sammanfattat ..

Förra onsdagen så hade jag Sitana på ridningen. Kan säga så här. JAG tyckte att det gick åt helvete och hon bara sprang och sprang samt att jag nästan flög av.

Torsdagen red jag inte utan Malin tog Kron åt mig .
Fredagen chillade jag bara och tog det lugnt här hemma med Lova och badade bubbelbad!
Lördag åkte in till GBG och träffa släkten.
Söndag. Arbetsdag på ljrk samt red kron på kvällen. PIGG och bockande häst jao !

Sen nu ska jag byta om och dra till LJRK för att rida ännu ett pass på sitana! Vi höres later aligator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0